Oblastní organizace cestovního ruchu “ŠARIŠ”-BARDEJOV

Tisková informace                                                                          Bardejov 19. ledna 2017

Na světě je nový propagační film „REGION ŠARIŠ BARDEJOV A OKOLÍ“

Oblastní organizace cestovního ruchu (OOCR) „ŠARIŠ“ – Bardejov má k dispozici další novinku k propagování a zviditelňování svého regionu. Bardejovská televizní společnost, s. r. o. vytvořila krátký propagační film s názvem „REGION ŠARIŠ BARDEJOV A OKOLÍ“., který byl slavnostně uveden dne 12. 1. 2017 v galerii Polsko-slovenského domu (KTC) na Radničním náměstí v Bardejově. Ve filmu jsou prezentována nejkrásnější místa zdejšího regionu.

Tento propagační film bude prezentován ve dnech 26. 1. – 29. 1. 2017 i na 23. mezinárodním veletrhu cestovního ruchu ITF Slovakiatour v bratislavské Inchebě. Hosté si ho najdou i v turistických infocentrech okresu Bardejov a bude propagován i v hotelových infokanálech, společenských prostorách a na recepcích v Bardejovských lázních v hotelích Alexander, Ozón a Astória a na kolonádě. Ve městě Bardejov bude k dispozici v Hotelu pod Bránou. Informoval o tom ředitel OOCR „Šariš“ – Bardejov Radomír Jančošek.

bardějov

 

„Na propagačním DVD REGION ŠARIŠ BARDEJOV A OKOLÍ se Bardejovské televizi podařilo zachytit nejkrásnější místa našeho regionu. V celkové délce 6 minut jsou na DVD spolu 3 propagační snímky, z nichž každý trvá 2 minuty. Zachycené jsou na nich Bardejov, Bardejovské lázně a Památky – dřevěné kostelíky, bazilika svatého Egídia, skanzen, radnice, muzeum, … Propagační film dobře zapadá do mozaiky publikací, aktivit a akcí, které vytvářejí informační mix a mají přilákat do našeho regionu další turisty,“ konstatoval R. Jančošek.

OOCR „ŠARIŠ“ – Bardejov loni na podporu cestovního ruchu vydala publikace Bardejov – Turistický průvodce, která propagovala region a je stále návštěvníkům k dispozici zdarma a Bardejov – Obrazový průvodce městem a okolím. Distribučními místy jsou zařízení jejích členů. Zakladateli jsou město Bardejov a dva podnikatelské subjekty – BARDEJOVSKÉ LÁZNĚ, a. s., a ADRIÁN LOZÁK, s. r. o. Kromě toho OOCR uspořádala v loňském roce i infocestu pro polské, české a slovenské zájemce zabývající se cestovním ruchem. Značnou publicitu pro region zajistila i PR kampaní v ČR a SR hlavně na internetu. V Polsku to byla zase billboardová kampaň. V blízkosti nejnavštěvovanějších polských lázní Krynica byly umístěny dva velkoplošné plakáty propagující nejatraktivnější lákadla regionu – Bardejovské lázně a město UNESCO Bardejov.

Kromě přímé propagace regionu vyvíjela OOCR i další aktivity na zatraktivnění regionu. Od července 2016 v centru Bardejovských lázní, před střediskem obchodu a služeb, přibyla nová odpočinková a sportovní zóna určená pro nejmenší turisty a rodiny s dětmi. V okolí Bardejovských lázní dokončili v prosinci 2016 druhou etapu léčivých singletracků – což je v podstatě další nová turistická trať pro cyklisty a pěší. Nová trasa nese název Napoleon, podle jednoho z pramenů v Bardejovských lázních a také pojem „léčivé singletracky“ naznačuje vazbu na lázně. Oficiálně bude trasa Napoleon otevřena až na jaře, ale veřejnost ji využívá již nyní. Loni v říjnu byla dokončena a veřejnosti zpřístupněna i další atrakce v regionu, kterou je Kyslíková cesta Mihaľov-Bardejov. Severovýchod Slovenska se tak stal pro turisty ještě atraktivnější.

Více je na: www.bardejov.sk, www.kupele-bj.sk

PRwebs na Facebooku